"Pentru finalul anului am prognozat o cifra de afaceri de 7 milioane de euro, generati de piata interna, cu toate ca valoarea pietei de profil va ramane la acelasi nivel ca in anii anteriori.

Strategia pentru urmatorii 5 ani este de intra pe pietele europene si de a aduce bani in Romania”, a declarat Ciprian Oprea, director general al companiei Milca, proprietarul brandului MCA.

Producatorul de usi de garaj a inregistrat vanzari in prima jumatate a anului 2011 cu 50% mai mari fata de acceasi perioada a anului trecut, la 1800 de bucati de usi sectionale. Aceasta crestere a adus grupului de firme MCA un plus de 42% la cifra de afaceri si o depasire a cotei de piata de 25 de procente calculata la finalul anului trecut.

Grupul MCA isi propune ca pana la sfarsitul anului sa castige inca 7 puncte procentuale.

Usile sectionale rezidentiale si industriale reprezinta cele mai vandute produse ale companiei si au un aport de 60% la cifra de afaceri totala a MCA. Fabrica de la Jilava a companiei are o capacitate de productie de 10 000 unitati anual si o retea de distributie proprie de 900 dealeri.

Citeste si:

Pentru anul 2011 MCA a planificat sa atinga o cifra de afaceri consolidata de 10 milioane de euro, dintre care 30% sa fie realizata din vanzari externe.

Oprea estimeaza ca piata usilor sectionale va atinge 16.000 de unitati pana la finalul lui 2011, in crestere cu 7.5% procente fata de 2010, insa va stagna din punct de vedere valoric, la acelasi nivel ca si in 2010, la 12 milioane de euro.

MCA este un brand autohton de usi de sectionale, marca inregistrata a companei Milca, cu sediul social in judetul Giurgiu. Cifra de afaceri consolidata a grupului de firme MCA a fost de 6,5 milioane euro in anul 2010.