Real Hypermarket Romania, parte a grupului Metro, a investit in cei cinci ani de prezenta locala 550 de milioane de euro in dezvoltarea retelei de 25 de magazine in 18 orase.


"Prima divizie de vanzari Metro Group prezenta in Romania a fost, in 1996, primul retailer modern care a patruns pe piata locala. Hipermarketurile Real s-au deschis 10 ani mai tarziu, iar dezvoltarea a fost una rapida", a declarat, intr-un comunicat de presa, Michel Lamoot (foto), director general al Real Hypermarket Romania.

Reteaua a raportat cresteri ale vanzarilor de la an la an, iar in 2010 a inregistrat, pentru prima data, profit operational pozitiv pe piata din Romania, potrivit comunicatului.

Anul acesta, compania a demarat un proces amplu de remodelare a magazinelor din Constanta, Pitesti, Craiova si Timisoara. Investitiile in modernizarea hipermarketurilor s-au cifrat la jumatate de milion de euro. Pe viitor, procesul de modernizare va fi extins si la alte unitati.

In prezent, reteaua pune spre vanzare 70.000 de produse alimentare si nealimentare de la 1.700 de furnizori, dintre care 90% sunt autohtoni.

"Una dintre prioritatile noastre pe termen mediu este aceea de a avea cat mai multe produse locale si regionale pe rafturile magazinelor noastre", a mai spus Lamoot.

1. La ce magazin va faceti cumparaturile cel mai des?




Real Hypermarket s-a lansat in Romania in martie 2006 si in prezent detine patru magazine in Bucuresti, cate doua in Oradea si Constanta si cate unul in Arad, Baia Mare Satu Mare, Cluj-Napoca, Deva, Sibiu, Targu Mures, Brasov, Suceava, Bacau, Galati, Ploiesti, Pitesti si Craiova. In total, compania are pe plan local 7.000 de angajati.

Metro Group are peste 2.100 de magazine in 33 de tari si un numar de 280.000 de angajati. Pe plan local, grupul detine si lantul de magazine cu vanzare angro Metro Cash & Carry.

La sfarsitul anului trecut au aparut informatii potrivit carora Tesco, cel mai mare retailer britanic, este interesat de preluarea lantului de hipermarketuri Real Hypermarket. Pana in prezent, nicio sursa oficiala din cele doua companii nu a confirmat aceasta ipoteza.

In ultimii 5 ani (2005-2010), retailerii FMCG moderni au deschis magazine cu o frecventa medie de 117 magazine/an, atingandu-se la sfarsitul lui 2010 un total de 729 de unitati, conform companiei Constrast Management-Consulting. Valoarea pietei de retail FMCG (fast moving consumer good/ produse de larg consum) a fost estimata la 16 miliarde de euro la finalul lui 2010.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri