”Atentia la detalii va fi o trasatura ce va caracteriza comportamentul de consum – astfel, clientii vor privi dincolo de brand si vor cauta sa descopere care este utilitatea acestuia, performantele de care este capabil produsul, calitatea materialelor din care este alcatuit si, nu in ultimul rand, serviciile post-vanzare garantate si nivelul calitativ la care acestea sunt livrate”, crede Leo Popescu (foto).

In Romania, Miele si-a inceput activitatea, oficial, din anul 2007. Doi ani mai tarziu compania a inaugurat fabrica de subansambluri pentru aparatura electronica si electrocasnica de lux din comuna Feldioara (Brasov) de langa Brasov, in urma unei investitii de aproximativ 24 de milioane de euro.

Cifra de afaceri a companiei a fost de aproximativ 2,17 mil. euro la nivelul anului trecut.

Potrivit lui Popescu, Romania este tara cu cea mai mare rata de crestere anuala din sud-estul Europei din cadrul grupului german. Desi nu a oferit detalii despre evolutia cifrei de afaceri pentru anul viitor, reprezentantul Miele estimeaza o crestere a afacerilor.

”Romania nu este imuna la turbulentele economice globale. In functie de impactul acestor unde de soc asupra pietei locale, in 2012 procentele de crestere pentru Miele Romania vor avea doua cifre sau una singura, dar cresteri in cifra de afaceri vom inregistra cu siguranta”, afirma Leo Popescu.

In ceea ce priveste aportul segmentului rezidential la evolutia cifrei de afaceri din acest an, directorul de vanzari al Miele declara ca cererea s-a incadrat in tendintele pietei imobiliare. ”Majoritatea dezvoltatorilor au optat pentru un downgrade al proiectelor rezidentiale, deci au ramas pe piata foarte putine proiecte capabile sa inglobeze produsele noastre”, adauga Leo Popescu.

Astfel, in 2011 Miele a finalizat in proportie de 90% un proiect demarat la sfarsitul lui 2010, constand intr-un complex rezidential cu 24 de locuinte in Timisoara si va incepe luna viitoare livrarile pentru un proiect contractat la Iasi.

In 2010, Miele a obtinut 2 milioane de euro in urma contractului semnat cu Tiriac Holdings pentru complexul rezidential exclusivist Stejarii. Complexul rezidential integreaza 19 cladiri cu un regim de inaltime de S+P+4E si cu un total de 535 de apartamente, cu cate doua pana la sapte camere. Proiectul se desfasoara pe o suprafata totala de teren de 99.360 mp si este inconjurat de o padure de stejari de 200 de ha, avand o valoare de piata a investitiei de 230 milioane euro.

Tiriac a dotat apartamentele din Stejarii cu electrocasnice de lux Miele. Valoarea contractului - peste 2 mil. euro

Tiriac a dotat apartamentele din Stejarii cu electrocasnice de lux...

Citeste si:

2011 – un an bun pentru piata electrocasnicelor

Piata electrocasnicelor mari a crescut cu 1% in trimestrul trei, la 94 de milioane de euro, dupa o crestere de 5% in trimestrul doi.

IT-ul si aparatele foto sustin piata de bunuri de folosinta indelungata. Isi revin si imprimantele

IT-ul si aparatele foto sustin piata de bunuri de folosinta...

Categorii precum masinile de spalat, incorporabilele pentru gatit (cuptoare si plite) si congelatoarele au avut o performanta buna atat de-a lungul intregului an.

Incorporabilele, un segment de nisa inca, sunt impulsionate de dorinta consumatorilor de a-si inlocui vechea bucatarie cu una cu un design mai bun si noi facilitati, arata cel mai recent raport al GfK.

”Piata locala de echipamente electrocasnice premium se afla inca intr-un stadiu incipient de dezvoltare. Putem spune ca trece printr-un proces de maturizare accelerata. Consumatorul roman incepe sa inteleaga ca trebuie sa fie mult mai atent cu banii pe care trebuie sa-i cheltuiasca pentru produsele premium si, in consecinta, este dispus sa plateasca pretul pentru un produs ale carui calitati sa justifice investitia”, mai spune Leo Popescu.

In total, Miele dispune in prezent de 12 unitati de productie la nivel mondial, dintre care 8 sunt localizate in Germania. In ceea ce priveste numarul de angajati la nivel global, acesta s-a mentinut in 2009 (16.600 de angajati), dintre care peste 60% lucreaza pe teritoriul Germaniei. Compania isi desfasoara operatiunile in peste 100 de tari si are o cifra de afaceri globala de 2,83 mld. euro (iunie 2009-iunie 2010).

Produsele Miele se incadreaza in segmentul premium pe piata electrocasnicelor, alaturi de branduri precum Franke si Hotpoint Ariston.