“In ultimii ani am facut investitii importante in formarea profesionala a angajatilor. Investitiile s-au materializat in facilitati complete pentru sustinerea programelor de training, formatori certificati si colaborari cu cele mai mari firme de training de pe piata. (...) Actiunea este menita sa sprijine strategia de consolidare si diversificare a serviciilor oferite clientilor nostri", afirma Cristina Man, director general al Valoris Center.

Trainingurile oferite de Valoris acopera temele „Comunicare eficienta”, „Vanzarea prin telefon” si „Grija fata de client”.

„Sugestia de a adauga programele de training gamei de servicii oferite a venit din partea unuia din cei mai importanti clienti ai nostri, care a apreciat modul in care desfasuram programele de formare profesionala pentru angajatii Valoris si a dorit sa livram un program similar pentru angajatii sai. Dorinta noastra este sa aducem in piata de training un set nou de programe, care se disting prin accesibilitate, adaptabilitate, claritate si rezultate masurabile dovedite. Experienta de peste cinci ani pe piata de Contact Center ne-a ajutat sa adunam o serie semnificativa de informatii care ajuta la eficientizarea practicilor ce tin de interactiunea cu clientii”, spune Dragos Iliescu, Training & Development Manager, Valoris Center.

Valoris este o companie cu capital 100% romanesc, care ofera servicii profesionale de call center. Printre clientii Valoris se numara companii din domeniile: financiar-bancar, leasing, auto, retail, IT, telecom, energie.