Acest avans a fost sutinut de concentrarea companiei pe dezvoltarea de produse cu proprietati speciale de termoizolare, eficienta energetica si rezistenta la seism, dar si de vanzarile din lunile de iarna din 2011, cand temperaturile au permis activitatea pe santiere.

„Dupa ce am trecut de etapa de restructurare, am repozitionat compania si ne-am concentrat atentia pe produsele premium si pe sisteme si solutii eficiente energetic, in ideea de a utiliza capacitatile operationale ale companiei pentru dezvoltarea ulterioara a grupului. Succesul acestor masuri a fost evidentiat de rezultatele din 2011: am crescut cota de piata in cele mai multe tari, desi a trebuit sa operam si cresteri de preturi din cauza inflatiei”, declara Heimo Scheuch, CEO Wienerberger AG.

In Romania, Winerberger Sisteme de Caramizi a continuat sa isi mentina pozitia pe piata de profil. Porotherm, principala marca a companiei la nivel local, este unul din brandurile cele mai cunoscute, potrivit unui studiu intern.

Citeste si:

„Wienerberger a facut pasi extrem de importanti la nivel local in 2011, pregatind dezvoltari strategice sustinute”, declara Corneliu Fecioru (foto), director marketing si vanzari Wienerberger Sisteme de Caramizi.

Filiala locala a grupului a sponsorizat in 2011 la nivel local organizarea concursului de arhitectura pentru desemnarea celei mai bune solutii de amenajare a Pietei Universitatii.

In ceea ce priveste activitatea din 2012, compania se asteapta la o revenire a stabilitatii pietelor din Europa Centrala si de Est, desi nu pot fi formulate estimari precise in acest moment.