„Am estimat aceasta cifra de afaceri tinand cont de rata de crestere actuala si de planul de deschideri pentru acest an", au declarat oficialii companiei pentru wall-street.ro.

In 2011, compania a inregistrat afaceri de 20,5 milioane de lei (4,9 milioane de euro).

De curand, Plafar Retail a inaugurat oficial un nou magazin in zona Dorobanti a Capitalei, in urma unei investitii de 74.000 de euro.

Citeste si:

Compania a ajuns astfel la un total de 26 de magazine, iar in urmatoarele 3 luni va mai deschide inca 6 unitati. Dintre acestea, 4 vor fi deschise in Bucuresti.

Portofoliul Plafar Retail contine produse precum suplimente alimentare bio si naturale, cosmetice bio si naturale, produse de alimentatie organica, ceaiuri, dar si carti.

In 2007, reteaua de farmacii Centrofarm a achizitionat, cu 1 milion de euro, de la Societatea Nationala Plafar, brandul comercial „Plafar", castigand astfel dreptul de a infiinta propriile magazine de produse naturiste care sa poarte acest nume.