„Noul ambalaj PET de 1l pentru Ciuc reprezinta noua etapa in evolutia fantastica pe care ambalajul PET o inregistreaza in Romania. Aceasta performanta a fost posibila datorita procesului tehnologic de ultima ora precum si materialului folosit in fabricarea sticlei PET.” arata Marius Melesteu, Director Comercial BRAU UNION Romania.

Caracterul Premium se datoreaza atat inovatiilor in ceea ce priveste tehnologia PET cat si in designul produsului.

Materialul PET folosit impiedica migratia oxigenului si prelungeste termenul de valabilitate a produsului la 3 luni. Forma ergonomica a sticlei, cu gatul alungit, permite manipularea sticlei cu usurinta. Eticheta de corp este unica pe piata, fiind tiparita pe folie de aluminiu. Folia de protectie, inovatie a BRAU UNION, protejeaza gatul sticlei si impiedica impuritatile sa patrunda in interior.

Consumatorii au decis: Ciuc la PET de 1l

Decizia Brau Union Romania de a lansa Ciuc in sticla PET de 1l are la baza studii de piata privind obiceiurile de consum ale romanilor. Studiile au relevat interesul consumatorilor de Ciuc pentru un recipient mai mare si preferinta acestora pentru recipientul de 1l. Acesta s-a dovedit a fi mai practic si ideal pentru a fi consumat impreuna cu prietenii, la picnic sau la petreceri.

De asemenea, studiile arata ca perceptia consumatorilor in ceea ce priveste ambalajul PET incepe sa se schimbe datorita investitiilor producatorilor si inovatiilor aduse acestui tip de ambalaj.

Brau Union Romania, pozitie solida in segmentul PET

Brau Union Romania are o pozitie puternica in segmentul berii la PET. Vanzarile companiei in segmentul bere la PET au crescut cu 51% in 2005 fata de 2004, reprezentand 21% din totalul vanzarilor de bere la PET din Romania (conform datelor AC Nielsen). Gama de produse cuprinde: Golden Brau PET 1,5l, Bucegi PET 1l si 2l, Gambrinus PET 1l si 2l, Harghita si Hategana PET 2l, iar acum si Ciuc PET 1l.

in 2005, ambalajul PET a detinut 33% din totalul pietei, in crestere cu 43,5% fata de anul trecut. Evolutia recipientelor de plastic are loc pe fondul unei diminuari accelerate a utilizarii ambalajului de sticla care a scazut de la 71,5% in 2002 la 54,3% in 2005.