Vanzarile H&M in Romania au crescut de peste doua ori in primele noua luni ale anului fiscal, la 440 milioane coroane suedeze (51 milioane euro), in conditiile in care retailerul de imbracaminte a deschis 5 noi magazine, extinzand reteaua locala la 16 unitati.
Anul fiscal al H&M este decalat cu o luna fata de anul calendaristic, astfel ca perioada analizata pentru raportarea rezultatelor prezentate joi este 1 decembrie 2011 - 31 august 2012, relateaza Mediafax.

In perioada corespunzatoare a anului fiscal anterior, H&M a inregistrat in Romania vanzari de 193 milioane coroane suedeze.

Astfel, cresterea afacerilor companiei pe piata romaneasca se cifreaza la 128%. In moneda locala, avansul inregistrat a fost de 144%.
La nivel de grup, H&M a avut vanzari de 103 miliarde coroane (12 miliarde euro) in primele noua luni ale anului fiscal, in urcare cu 11% de la 92,6 miliarde coroane.

Profitul companiei a crescut cu 10% in perioada analizata, de la 10,4 miliarde coroane la 11,58 miliarde coroane suedeze (1,3 miliarde euro).

In timestrul al treilea al anului fiscal, respectiv perioada iunie-august, H&M a avut vanzari de 152 milioane coroane suedeze in Romania (17,8 milioane euro), in urcare cu 69% fata de nivelul din aceeasi perioada a anului trecut. Compania a deschis un magazin in trimestrul al treilea.

Compania are peste 2.600 de magazine in 46 de tari, cu 181 mai multe decat anul trecut.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri