Compania de servicii de dializa Fresenius Medical Care (FMC) Romania a obtinut anul trecut un profit net de patru milioane dolari, cu 21% mai mare fata de castigul din 2011, la venituri de 39,2 milioane dolari, in crestere cu 5,6%, potrivit datelor grupului german FMC, din care face parte, scrie Mediafax.
In 2011, compania a inregistrat venituri de 37,1 milioane dolari si un profit net de 3,3 milioane dolari. Numarul angajatilor a ramas constant la 71 de persoane.

Fresenius Medical Care Romania are o retea nationala de 35 de centre de dializa si un portofoliu de echipamente si consumabile destinate tratamentului insuficientei renale cronice (hemodializa si dializa peritoneala), a insuficientei renale acute (terapii de supleere renala continua) si a insuficientei hepatice.

In 2011, Fresenius a preluat opt clinici de dializa de la grupul de servicii medicale Euromedic International.

Principalii competitori ai companiei pe piata locala sunt IHS (International Healthcare Systems) Romania si compania germana Diaverum, care a preluat anul trecut clinicile de dializa ale Polisano.

In Romania, aproape 10.000 de pacienti se afla sub tratament prin hemodializa si dializa peritoneala, majoritatea apeland la serviciile private.

Grupul german Fresenius Medical Care (FMC) a obtinut anul trecut venituri de 13,8 miliarde dolari si detine o retea de aproximativ 3.160 clinici private in America de Nord, America Latina, Europa si zona Asia-Pacific, in care a tratat circa 258.000 pacienti.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri