"Din punct de vedere vizual, noul logo Cargus exprima procesul rapid de evolutie prin care compania a trecut in ultimele luni. Am ales sa pastram «alergatorul» pentru ca a reprezentat valorile Cargus din 2004, insa o actualizare era necesara, pentru a simboliza evolutia noastra", a declarat directorul comercial al Cargus, Nadia Homoc.

Directorul general al companiei, Gian Sharp, spune ca schimbarile efectuate de companie sunt necesare pentru o crestere sustinuta, peste cea a pietei de curierat intern.

"Suntem martorii unei cresteri impresionante a pietei de curierat, in special multumita evolutiei comertului electronic, si vrem sa ne asiguram ca profitam de acest moment", a spus Sharp.

Citeste si:

Pe langa cele 3,2 milioane de euro investite in flota de vehicule a companiei, alte 500.000 de euro au fost utilizate pentru imbunatatirea infrastructurii IT si a aplicatiilor software de comunicare.

Recent, compania a anuntat ca finalizat procesul de preluare a afacerii si bazei de clienti ale TCE Logistica, parte a grupului RTC, controlat de omul de afaceri Octavian Radu.