Albalact, unul dintre cei mai importanti jucatori din industria locala a lactatelor, si-a majorat afacerile in primul semestru cu 23%, la 37,8 mil. euro, in timp ce profitul a avansat cu 24%, la 1 mil. euro, anunta compania.
“Economia si bugetele romanilor sufera in continuare, prognozele nu sunt atat de optimiste, insa rezultatele companiei vin pe o strategie bine orientata si adaptata conditiilor financiare si de consum. Miza o reprezinta tot segmentele de piata dinamice, aflate pe un trend ascendent, in care noi intentionam sa ne extindem”, declara Irina Mandoiu, director comercial Albalact.

Potrivit datelor Nielsen, Albalact ocupa locul 2 in topul producatorilor de branza proaspata de vaci, cu brandul Raraul (9% cota de piata) si locul 3 pe segmentul iaurturi.

Albalact produce peste 80 de sortimente de lactate sub marcile Fulga, Zuzu, Fruzu, De Albalact si Raraul.

Compania detine pachetul majoritar de actiuni (99,01%) al societatii Raraul Campulung Moldovenesc, specializata in domeniul productiei de branzeturi, sub brandul omonim Raraul.

Albalact - Alba Iulia este unul dintre primii trei producatori de lapte si produse lactate din Romania si cea mai mare companie cu capital majoritar romanesc din industrie. Infiintata in anul 1971 si transformata in societate comerciala pe actiuni in 1990, Albalact a fost privatizata in 1999. Compania Albalact are peste 800 de angajati si peste 5.000 de actionari si este listata la categoria a III-a a Bursei de Valori Bucuresti.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri