Avansul a fost sustinut de noile produse de pavaj rezidential si produsele ornamentale (palisade, blocuri de zid) lansate de companie in ultima perioada, precum si de extinderea retelei de distributie, produsele Elis Pavaje fiind in prezent comercializate in majoritatea retelelor de tip Do-It-Yourself (D-I-Y) din tara.

Clientii care si-au amenajat curtile in prima jumatate a acestui an cu pavaj rezidential au alocat pentru o suprafata de aproximativ 120 de metri patrati suma de circa 10.000 de lei , suma care include produsele de pavaj si montajul. Din valoarea totala a lucrarii, intre 30 si 50% reprezinta pretul lucrarilor de montaj alcatuit din manopera si materialele auxiliare: nisip, balast, ciment.

Miza pe afaceri in crestere cu 10%

Dupa ce la nivelul anului trecut business-ul Elis Pavaje s-a apropiat de pragul de 100 de milioane de lei (circa 22 milioane de euro) - fiind in crestere cu 15%, compania prognozeaza pentru acest an o evolutie de 10%, la peste 24 de milioane de euro.

“Vanzarile Elis Pavaje ar putea depinde in urmatoarea perioada de cativa factori critici, cum ar fi continuarea lucrarilor de infrastructura finantate din fonduri europene, cresterea comenzilor din partea lanturilor de retail pe fondul expansiunii acestora in tara, dar si de mentinerea cresterii comenzilor in sectorul rezidential”, a precizat Emil Elisiu Gota, directorul general Elis Pavaje.

Citeste si:

El apreciaza de asemenea ca piata de profil va inregistra o crestere de 10%, la o valoare ce ar putea depasi 110 milioane de euro.

Compania detine doua fabrici, in Petresti (judetul Alba) si Stoenesti (judetul Prahova), si este controlata de Emil Elisiu Gota si Vasile Gota.

Principalii concurenti ai Elis Pavaje pe piata locala sunt sucevenii de la Symmetrica si Semmelrock, parte a grupului austriac Wienerberger.