Cresterea de datoreaza dublarii rulajelor pe cateva branduri de papetarie si o crestere cu aproximativ 30% pentru produsele de protocol.

RTC si-a extins gama de produse livrabile de la papetarie la produse ce pot acoperi toate activitatile de suport ale unei activitati de tip office si aici includem: curatenia birourilor (produse si echipamente de curatenie si igiena), confortul angajatilor si protocol (cafea, apa, sucuri, electrocasnice de birou), protectia muncii (echipamente de protectia muncii), articole promotionale si multe altele.

Gabriel Muresanu a finalizat prima etapa a programului de relansare a RTC Proffice Experience constand in cresterea portofoliului de produse si reorganizarea fortei de vanzari.

Citeste si:

“Cel mai important element in acest efort de revenire il constituie de fapt reorganizarea fortei de vanzari si aici vorbim de motivarea oamenilor, lucrul in echipa, cultivarea si dezvoltarea spiritului de initiativa”, a explicat Gabriel Muresanu.

RTC Proffice Experience a fost preluata in 2011 de fondul de investitii suedez Oresa Ventures, un fond activ din 1997 atat in Europa Centrala si de Est, cat si in tara.

In ultimii 14 ani fondul a preluat companii precum Fabryo, Kiwi Finance, Medicover, Synevo, La Fantana, Flanco, Credisson, Motoractive, Brewery Holding.