Contul de Twitter al deținătorului platformei de socializare, Elon Musk, este mereu activ, pe diverse teme, dar în ultima zi până și el pare să fi exagerat. Astfel, acționarul majoritar al companiei a lansat o adevărată campanie de promovare a noului brand care a înlocuit deja celebrul logo Twitter. Este vorba de X, o literă care l-a urmărit de altfel pe miliardarul american de-a lungul vremii, mărci astăzi arhicunoscute, precum Space X sau Tesla Model X, fiind un exemplu în acest sens.

UPDATE: Luni, 24 iulie, în jurul prânzului, celebra pasăre albastră care a fost aleasă de Jack Dorsey, fondatorul Twitter, drept logo al companiei în anul 2006, a fost înlocuită de noul logo al companiei:

Sursă foto: captură de ecran

ȘTIRE INIȚIALĂ: The Verge notează fatptul că în cursul dimineții de 24 iulie, Elon Musk a postat numeroase mesaje și imagini în centrul cărora apărea litera X, aceasta fiind de altfel proiectată și pe sediul companiei din San Fancisco.

De asemenea, notează publicația citată, acționarul majoritar Twitter le-a trimis și un email angajaților companiei, în acesta scriind faptul că este ultima oară când le trimite un mesaj de pe adresa asociată Twitter.

Totodată, miliardarul american a ținut să precizeze și faptul că X.com, un domeniu pe care se pare că l-a achiziționat cu ceva vreme înainte, trimite de acum direct în platforma de socializare.

Mesajele sale au fost întărite de altfel și de noul CEO al companiei, Linda Yaccarino, care a postat la rândul său noul logo Twitter. Acest logo se pare că a fost preluat, conform The Verge, de la unul dintre utilizatorii platformei.

Cât despre reacția membrilor platformei, deși mulți dintre aceștia au aprobat decizia lui Elon Musk, există și unii care se împotrivesc rebrandingului.

Astfel, în momentul în care unul dintre utilizatori i-a transmis lui Musk faptul că va continua să numească platforma Twitter în ciuda schimbării, acesta a replicat: "nu pentru mult timp".

În concluzie, noul nume pe care îl va avea platforma marchează ruperea totală a lui Elon Musk față de ceea ce a reprezentat Twitter până la momentul când acesta l-a achizționat, de atunci și până acum acesta introducând mai multe schimbări.

Printre acestea se numără și celebra bifă albastră, care a cauzat numeroase controverse, dar și, mai recent, limitarea numărului de mesaje directe pe care le pot trimite utilizatorii care nu dețin conturi plătite.

Sursa foto: Twitter / Elon Musk

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri