În încercarea de a întâmpina sezonul de iarnă într-un mod cât mai sustenabil, retailerul Lidl a lansat în Marea Britanie un serviciu de închiriere de pulovere de Crăciun.

Astfel, compania le răspunde, indirect, organizațiilor de mediu care acuză faptul că achiziția de pulovere noi este în sine foarte poluantă, transmite Guardian.

Sursa citată arată, de asemenea, faptul că în urma unei analize făcute de o organizație de mediu numită Hubbub pe articole de îmbrăcăminte de tipul puloverelor, oferite de retaileri importanți, printre care și Primark, 95% dintre acestea erau făcute integral sau parțial din plastic.

În acest context, prin urmare, în Marea Britanie, retailerul Lidl a decis să ofere acest serviciu de închiriere de pulovere de Crăciun, unele dintre ele având logo-ul companiei, contra unei sume de două lire sterline pe zi.

"Conceperea acestor pulovere cu tematică de Crăciun din textile second hand a fost amuzantă și creativă, dar știind că ele vor fi închiriate și repurtate ajută la misiunea pe care mi-am propus-o de a reutiliza materialele textile", a declarat creatoarea de haine care a făcut ca aceste pulovere să devină realitate.

Campania durează pe toată durata lunii decembrie, luând sfârșit cu o zi înaintea Anului Nou, în vreme ce toate profiturile de pe urma acesteia vor fi donate unei organizații caritabile pentru copii din Marea Britanie.

Un alt detaliu important al campaniei, însă, este faptul că perioada minimă de închiriere a unui astfel de pulover este de trei zile.

Sursa foto: Shutterstock / Cookie Studio

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri