In ciuda faptului ca piata de acoperisuri si sisteme metalice nu traverseaza cea mai buna perioada, reprezentantii companiei belgiene estimeaza o valoare a business-ului ce ar putea depasi pragul de 10 milioane de euro.
“Perioada verii este determinanta pentru business-ul nostru, iar intervalul august-noiembrie ar putea aduce o crestere semnificativa a vanzarilor. Pentru acest an estimam ca vom depasi pragul de 10 milioane de euro”, a declarat pentru wall-street.roLiviu Mistodinis, directorul general Coilprofil Romania.
Potrivit datelor companiei, in ultimii trei ani, Coilprofil a inregistrat cresteri ale business-ului de pana la 30%, dupa ce in intervalul 2008-2010, cand piata a fost puternic afectata de declansarea crizei, vanzarile au suferit o contractie de 40%.
Business-ul Coilprofil este impartit in trei divizii, productia de panouri industriale, cunoscute si sub numele de “panouri sandwich” asigurand 40% din vanzarile companiei, in timp ce productia de tigla metalica (sub brandul “Metigla”) si productia de sisteme pluviale, jgheaburi si burlane (sub brandul “Metidro”) ocupa impreuna, in mod egal, circa 30 de procente din business.
Mistodinis a precizat ca in prezent vanzarile pentru segmentul rezidential asigura 60% din business, in timp ce comercializarea produselor catre zona industriala ocupa o pondere de 40%.
Din 2001 si pana in prezent, Coilprofil a investit aproximativ 13,5 milioane de euro in dezvoltarea fabricii din judetul Prahova, a carei suprafata se ridica la circa 10.000 de mp.
Pe piata producatorilor de invelitori metalice Coilprofil mai concureaza cu Bilka Steel, Lindab, Ruukki sau Megaprofil.