Cu aceasta suma, Trend Consult a depasit obiectiul de 30%, respectiv 1,2 milioane de euro. Pentru 2015, compania planuieste o crestere de 10%. "Ne aflam in mod clar pe un trend ascendent al pietei si suntem pregatiti pentru urmatorul val. Si aici ma refer la acele companii care au inceput sa ceara programe speciale, adaptate nevoilor lor, care fac parte dintr-un plan la nivel organizational si care combina tipuri de interventii – certificare, training, coaching sau teambuilding", a declarat Marius Decuseara-Brandenburg, managing partner si country manager la Trend Consult.

Cea mai mare parte din cifra de afaceri, adica 41%, a fost generata de departamentul de consultanta si training in vanzari (serviciile de consultanta: 23,5%, training 17,5%). Pe urmatoarele locuri de afla departamentul de training in leadership si soft skills (35,5%) si departamentul de teambuilding si conferinte (23,5%).

"Serviciile de consultanta si training in vanzari au avut un avans de 50% in 2014. Companiile de pe piata locala au ajuns la un anumit nivel de maturitate si au inceput sa gandeasca si sa actioneze pe termen mediu si lung, cerand tot mai des consiliere cu privire la intregul proces de vanzare", a spus, pentru wall-street.ro, Decuseara-Brandeburg.

Teambuldingurile si conferintele, cea mai mare crestere in 2014

Departamentul de teambuilding si conferinte a avut cea mai mare crestere anul acesta, de 100%. "Proiectele de team culture au devenit mult mai atractive pentru companii, care, dupa o perioada destul de arida, sunt dispuse acum sa investeasca in programe menite sa consolideze echipele sau sa transmita anumite mesaje organizationale intr-un mod diferit. Acesta este urmat, cu un avans de 50%, de departamentul de consultanta si training in vanzari, domeniu in care suntem foarte implicati si pentru dezvoltarea caruia deja pregatim editia a doua a Sales Performance Summit 2015, ce va avea loc in luna mai", a completat managing partner-ul Trend Consult.

Citeste si:

Trend Consult a furnizat anul acesta servicii catre peste 50 de companii, printre care se numara: Autonom Rent a Car, Banca Comerciala Romana, Biofarm, Coca-Cola, GDF SUEZ Energy Romania, Honeywell, ING Romania, Kaufland, ND Pharma, Orange, Provident, Raiffeisen Bank, Renault Romania, REWE Romania, Telekom Romania, WWF.

Principalii concurenti pe piata de training din Romania sunt CBC Romania, Ascendis, Equatorial (Achieve Global), Human Invest, Dale Carnegie Training Romania, Qualians, Hart Consulting, Accelera.