"Nu suntem foarte prezenti in Bucuresti, astfel ca in urmatoarele luni vom deschide 3-4 magazine. Ne vom concentra (cu extinderea LaDoiPasi, n.r.) pe principalele orase ale tarii, dar si pe zona rurala", a spus directorul general al Metro Romania intr-o conferinta de presa, organizata in contextul deschiderii conferintei Metro Expo, dedicata clientilor profesionisti, scrie Mediafax.

Sortimentatía va fi diferita in functie de locatia magazinelor, a precizat el. "Solutia pentru Bucuresti nu va fi aceeasi in termeni de sortimentatie a produselor cu cea din mediul rural", a declarat Roudy. Metro Cash&Carry Romania opereaza in Romania o retea de 31 de magazine si a avut anul trecut vanzari usor peste 900 de milioane de euro.

Potrivit unui raport al grupului german Metro, vanzarile Metro Cash&Carry Romania au scazut cu 7% in anul fiscal 2013/2014, respectiv octombrie 2013 - septembrie 2014, la 909 milioane euro, perioada in care si-a redus numarul angajatilor cu circa 400, la 4.931 persoane. In perioada octombrie 2012 - septembrie 2013, Metro Cash & Carry Romania a avut vanzari de 977 milioane euro.

LaDoiPasi este un sistem de franciza care imbina punctele forte ale comertului traditional - apropierea dintre proprietar si client - cu avantajele comertului modern - imagine unitara, organizare moderna a magazinului, marketing si promovare, sortiment de produse optimizat, instruire pentru angajati, sprijin si consultanta.

Sursa foto: Shutterstock