Volumul vanzarilor Coca-Cola in Romania a crescut anul trecut cu 11%, la 153,9 milioane de navete, iar imbuteliatorul de bauturi racoritoare a recuperat astfel o parte din declinul inregistrat in precedentii doi ani, de 9% in 2013 si 6% in 2014.

Anterior celor doi ani de scadere, volumul vanzarilor Coca-Cola in Romania s-a situat in 2012 la 162,7 milioane de navete, dupa un avans de 2% raportat la 2011. In 2013, volumul a coborat la 148,5 milioane de navete, iar in 2014 la 139,2 milioane de navete, potrivit Mediafax.

Unitatea de masura luata in considerare de Coca-Cola, naveta, reprezinta 24 de doze de bautura racoritoare sau 5,678 de litri.

"Volumul din Romania a crescut cu 11%, cu rezultate bune la toate categoriile (de produse, n.r.). Aceasta crestere urmeaza unui declin de 6% in anul anterior. Evolutia pe segmentul bauturilor carbogazoase a fost alimentata de marcile Coca-Cola si Fanta, sustinute de noul ambalaj 1,25 litri destinat magazinelor. Segmentul apa al companiei a crescut cu 7% (...)", se arata intr-un raport al grupului Coca-Cola HBC.

La nivel de grup, volumul vanzarilor a crescut cu 3%, la 2,055 miliarde de navete. Profitul net a consemnat un declin de 5%, la 280 milioane de euro, in contextul in care veniturile nete din vanzari au fost mai mici cu 2,5%, la 6,35 miliarde euro, ca urmare a unui impact negativ de aproximativ 5% al cursului de schimb.

Coca-Cola HBC este unul dintre cei mai importanti imbuteliatori ai grupului american Coca-Cola dupa volumul vanzarilor. Compania are afaceri in 28 de tari din Europa, Asia si Africa, deservind o populatie de aproximativ 590 milioane de persoane.

In Romania, Coca-Cola HBC detine trei fabrici, la Ploiesti, Timisoara si Vatra Dornei, precum si o retea de 14 centre de distributie.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri