“Intelegem ca exista alte tendinte, dupa cum vedem cu Uber sau Airbnb, in care resursele sunt revalorificate in comunitate, in care raportarea la un furnizor de servicii care la randul lui plateste comisioane la alti intermediari nu mai are rost in conditiile in care resursele se imputineaza si accesul la informatie este pretutindeni. Cred ca adevarata dilema este cum sa reusim sa intampinam aceste tendinte fara a ne pierde relevanta pentru celelalte categorii de generatii”, spune Angela Cretu.

Creata la nivel global in cadrul Avon, echipa constituita din Millennials nu are niciun fel de restrictii si nu trebuie sa se raporteze la modelul actual de business. In schimb, tinerilor angajati le-au fost inserate valorile si cultura promovate de Avon. De asemenea, angajatii sunt specialisti in online si inteleg ce-si doresc consumatorii tineri, precum ocazia de a avea acces in orice moment si in orice locatie la sfaturi profesioniste de machiaj.

Noul model de business isi propune sa fie relevant atat pentru generatiile tinere, cat si pentru cele deservite de-a lungul timpului. Daca initial Avon se adresa doar femeilor care stateau acasa si primeau un comis-voiajor care le arata ultimele produsele cosmetice, modelul companiei a evoluat odata cu misiunea de a conecta femeile si de a impartasi aceste informatii despre industria de frumusete.

Citeste si:

“Piata si profilul consumatorilor s-au schimbat. Vin noile generatii care au alte preferinte: gratificare instantanee, conexiune emotionala cu brandul, gamificare. Cred ca in momentul asta tehnologia mobila ne ajuta sa implementam acest nou model de business”, a mai spus Cretu.

Avon este o companie americana care produce si vinde cosmetice, parfumuri si bijuterii, prezenta in peste 135 de tari. Pe piata locala, Avon activeaza din 1997.