Cu un singur magazin in Romania, in AFI Palace Cotroceni, brandul international vizeaza sa se extinda cu cel putin doua magazine in Bucuresti si in alte orase din tara precum Brasov sau Constanta. „In mod normal, cand functionezi in sistem de franciza mergi in paralel cu un plan de expansiune. Prin urmare, ne propunem sa ne deschidem intre cinci si sapte unitati in urmatorii cinci ani”, a spus Desislava Bencheva.

Potentialul din Romania, de trei ori mai mare decat cel din Bulgaria

Directoarea companiei care detine franciza pentru Celio este de parere ca piata locala de retail este una foarte matura si, in acelasi timp, competitiva: „Jucatorii mari precum H&M sau Inditex au intrat in Romania acum multi ani si sunt bine dezvoltati pe plan local. Totusi, cred ca este loc si pentru branduri mici, precum Celio. Vad mult potential aici, piata romaneasca este de trei ori mai mare decat cea bulgara”, a spus Desislava Bencheva.

Bencheva a adaugat ca, desi in Bulgaria Celio este prezent de peste zece ani si detine opt magazine, rezultate financiare din ultimul an au inclinat balanta catre Romania, desi magazinul din AFI Palace Cotroceni a fost inaugurat de o jumatate de an, in septembrie 2015.

Celio comercializeaza produse pret-a-porter pentru barbati, publicul-tinta vizat pornind de la varsta de 20 si pana la 50 de ani. In privinta preturilor, brandul se clasifica in categoria brandurilor medii, avand preturi asemanatoare cu cele ale brandului Zara, valoarea bonului mediu in magazinele Celio fiind de 210 lei. Produsele sunt importate din Frante si sunt produse in tari precum China, India sau Bangladesh.

Citeste si:

Brandul Celio a fost preluat de compania bulgara French Retail LTD in vara anului trecut de la o firma moldoveneasca, Aridon, care detinuse franciza pentru Romania timp de mai multi ani. In Bulgaria, French Retail LTD comercializeaza brandul de peste 10 ani.

Fondat in anul 1985, brandul este prezent atat in Franta, cat si la nivel international, avand peste 1100 de magazine in 46 de tari si colaboreaza cu peste 4.000 de parteneri la nivel international.