"In perioada sarbatorilor de iarna se inregistreaza cresteri totale ale vanzarilor cu peste 60 %, fata de o luna normala, ele fiind insa diferentiate in functie de produs", a declarat Radu Morar, citat de NewsIn. Acesta a precizat ca pentru vinul Lacrima lui Oviudiu, vanzarile se dubleaza in aceasta perioada, fiind unul din cele mai cautate produse.

Daca vanzarea medie lunara este de 1,2 milioane de sticle de vin, Murfatlar estimeaza sa vanda 2,5 milioane de sticle de vin, de Craciun si de Revelion. "Balanta este un pic inclinata in favoarea Craciunului, dar asta si datorita faptului ca sunt consumatori care isi fac aprovizionarea pentru sarbatori o singura data", a spus Morar.

Murfatlar este liderul pietei din Romania, cu o cota de piata de 32 %, iar cifra de afaceri realizata in 2006 este de 36 de milioane de euro.

Citeste si:

"Cresterea realizata in acest an fata de 2005 este de 20 % si se datoreaza campaniei de promovare pentru Lacrima lui Ovidiu dar si noului brand Conu Alecu- Demisec de cursa lunga", a precizat Morar.

Din 2003 pana in prezent, Murfatlar a investit peste 12 milioane de euro in tehnologie si cinci milioane de euro pentru publicitate, iar aceste investitii au dus la dublarea cifrei de afaceri. Pentru 2007, compania se asteapta la o crestere cu 40 % a vanzarilor.