“Rezultatele la noua luni sunt foarte bune, in conditiile in care fabrica veche cu care am functionat pana acum ne-a limitat putin capacitatea de productie. Acum am deschis noua fabrica de la Oiejdea, care are echipamente ultramoderne ši o capacitate dubla de productie. Pornirea noii fabrici ne indreptateste sa credem ca vom pastra si anul viitor aceleasi rate bune de crestere a businessului pe care le-am avut pana acum”, a declarat Raul Ciurtin, presedintele Albalact.

Marcile Albalact, Fulga si Zuzu detin fiecare cate o treime din vanzarile anuntate, in timp ce profitul net Albalact a urcat in aceasta perioada cu 106% fata de profitul inregistrat in aceeasi perioada a anului trecut, de la 2,7 milioane de lei la aproximativ 5,7 milioane de lei.

Anul 2007 a adus investitii importante in marirea capacitatilor de productie, prin finalizarea constructiei unei fabrici noi la Oiejdea, in judetul Alba. Fabrica este dotata conform standardelor europene, avand o capacitate de procesare de 200.000 de litri pe zi. Vechea fabrica din Alba Iulia va beneficia de o un proces de modernizare complet, cu echipamente ultramoderne, in special in producerea unor sortimente de branzeturi traditionale romanesti.

Citeste si:

Compania va mai investi sapte milioane de euro intr-o ferma din Hunedoara si inca trei milioane de euro intr-un centru logistic la Afumati, langa Bucuresti. Acesta va fi echipat cu depozite frigorifice de capacitate mare si alte utilaje necesare transportului de produse.

In 2007, compania a lansat trei sortimente noi de lactate pasteurizate din gama Zuzu, a extins brandul Fulga pe segmentul iaurturilor si a lansat pe piata noul ambalaj premium cu capac TetraPrisma pentru laptele UHT Fulga la un litru. Anul viitor Albalact intentioneaza sa completeze gama de produse lactate cu noi sortimente, sub toate cele trei marci ale sale: Albalact, Fulga, Zuzu. In prezent, gama cuprinde peste 60 de sortimente de lactate, din care 23 apartin celui mai tanar brand, Zuzu.

Albalact este unul din cei mai importanti producatori de lactate din Romania, lansand cu succes marci ca Albalact, Zuzu si Fulga. Conform datelor MEMBR, Albalact este lider pe piata laptelui proaspat pasteurizat cu Zuzu, in timp ce laptele UHT Fulga se afla pe locul doi pe segmentul UHT. De asemenea, compania este lider de piata cu untul de masa Albalact si se claseaza pe a doua pozitie pe segmentul reprezentat de smantana Albalact.