Aceasta crestere economica intareste mai departe ascensiunea companiei din ultimii 5 ani, cand s-a inregistrat anual o crestere de cel putin 30%. Pana in 2010 reprezentantii companiei estimeaza ca cifra de afaceri sa ajunga la aproximativ 87 de milioane euro.

„Cresterea cifrei de afaceri pe anul trecut este rezultatul programului de investitii care s-a realizat in 2006, cand s-au investit aproximativ 2 milioane de Euro. Anul trecut s-a alocat un buget mult mai mare pentru investitii, de aproximativ 6,5 milioane de Euro, datorita cererii tot mare de baterii, atat din tara cat si din tarile straine. Aceasta investitie va duce in cele din urma la cresterea productiei cu 50%,” afirma Ioan Repede, directorul general al companiei Rombat.

Daca in tara pozitia companiei este clara, ocupand peste 55% din piata autohtona de baterii auto, compania se orienteaza din ce in ce mai mult pe activitatea de export. In anul 2007 vanzarile la export au crescut cu 129%, iar printre tarile in care s-au exportat produsele Rombat se numara: Franta, Portugalia, Belgia, Bulgaria, Italia, Germania, Austrita, Moldova, Grecia (new entry in 2007) si altele, dintre care Franta a fost pe primul loc.

Citeste si:

Compania Rombat este unicul furnizor de baterii pentru Dacia si furnizor regional pentru producatorul de automobile Renault. Reprezentantii companiei sustin ca au fost curtati si de alti producatori mari de automobile dar si de propria concurenta, adica de producatorii straini de baterii auto.

In prezent Rombat are un numar de aproximativ 600 de angajati si o retea de service la nivel national, care cuprinde peste 100 de reprezentante. In viitorul apropiat compania va deschide in cele mai importante orase din tara mai multe centre Rombat, cu intentia de a fi mai apoape de client.