Oficialii companiei au bugetat pentru acest an vanzari de 1,5 milioane de euro, cu 500.000 peste valoarea anuntata initial, pe fondul cresterii cererii de amenajari interioare pentru noile ansambluri rezidentiale, dar si a potentialului oferit de segmentul hotelier. Astfel, o treime din vanzari vor fi realizate doar din amenajarea hotelurilor.

“Suntem in faza finala de negociere a unui proiect de amploare de amenajare a unui hotel de patru stele din Bucuresti. Am demarat negocierile si pentru amenajarea unui ansamblu de hoteluri, de 4 si 5 stele, ce va fi dezvoltat intr-una dintre statiunile turistice din tara”, a declarat Andreea Dragne, director general KA International Romania.

La nivel de grup, KA International a construit, a dezvoltat si a amenajat cluburi si hoteluri in toata lumea, printre marile retele-client numarandu-se Marriott, Sheraton, Hilton, Le Meridien si Hyatt.

Reprezentantii locali ai marcii sustin ca noua tinta vizeaza in principal show-room-ul din Bucuresti, existand si posibilitatea extinderilor in sistyem de sub-franciza in mai multe orase din tara. “Suntem in procesul final de selectie a catorva parteneri locali pentru francizare, in orasele cu potential deosebit, precum Timisoara, Brasov, Constanta, Cluj, Iasi si Bacau. Urmarim in principal orasele in care sunt in derulare proiecte rezidentiale noi din categoria medium-high. Cel putin pentru magazinul actual din Bucuresti, in jur de 60% din vanzari vor fi asigurate de clienti care au locuinte in acest segment”, a mai spus Andreea Dragne.

Citeste si:

Compania se va axa in primul rand pe segmentul mobilierului si tesaturilor de lux, estimat la 250 milioane de euro in 2008, detinand in prezent o cota de 25% din piata de mobila din Romania.

“Segmentul premium va creste anul acesta cu 28%, fata de 15%, la cat este estimata evolutia pietei de mobila din Romania. In mod cert, noile locuinte medium-high ale proiectelor de ansambluri rezidentiale sustin puternic dezvoltarea acestei zone de piata”, a adaugat directorul KA International.

Potrivit acesteia, se observa un interes ridicat in serviciile de consultanta pentru amenajari, mobilier si decoratiuni, designerii si arhitectii fiind suprasolicitati pe aceasta piata.

KA International este lider european in decoratiuni interioare, avand sediul la Madrid si peste 450 de magazine in 50 de tari. Compania produce si vinde produse exclusiviste de design interior, tesaturi, mobila tapisata si accesorii.