Kraft Foods Romania, cel de-al doilea mare jucator de pe piata dulciurilor din Romania, preconizeaza pentru 2008 o crestere a pietei ciocolatei in ansamblul sau, motoarele de crestere fiind in principal batoanele si pralinele din ciocolata.

Pe segmentul premium, compania este prezenta cu marca Milka, ce detine o cota de 10% din piata totala, respectiv 20% din piata tabletelor. In 2007, Milka si-a sporit veniturile cu 40% fata de anul precedent, potrivit datelor emise de companie.

“Piata ciocolatei va creste anul acesta cu 20%, conform studiilor de piata, insa noi preconizam un procent mai scazut, intre 10 si 20%, in functie de segmentul de produse. Potentialul de majorare a pietei este accentuat de cresterea consumului, in conditiile in care un roman consuma 2 kilograme, pe cand consumul unui vest-european este la nivelul de 8-10 kilograme anual”, a declarat Mueller (foto).

Pe plan local, Kraft Foods detine o fabrica de ciocolata la Brasov cu cinci linii de productie. Milka este prezenta in Europa si in America. Kraft Foods Romania a inregistrat in anul 2006 o cifra de afaceri de peste 400 milioane de lei.