"Bugetul de rate card pentru campania Tedi Play este 1,6 milioane de euro, costuri in care sunt incluse campania TV, outdoor si insertii in presa scrisa. Adaptarea spotului TV Tedi Play a fost realizata de agentia de publicitate cu care colaboram in mod normal, si anume ADDV EURO RSCG. Agentiile cu care am colaborat in campania outdoor sunt Klass Advertising si Euromedia Group", au declarat, pentru Wall-Street, reprezentantii producatorului.
Creatia layout-ului outdoor/presa si realizarea POSM-urilor au fost realizate în interiorul companiei, cu ajutorul departamentului DTP si creatie, in colaborare cu departamentul de marketing, care a coordonat tot proiectul de lansare a Tedi Play, au mai precizat acestia.
Un alt produs pe care mizeaza compania si a carui campanii de rebranding se cifreaza la 5 milioane de euro sunt pastele fainoase Arnos. Pentru anul acesta, compania preconizeaza ca vanzarile la marca de paste fainoase va creste cu 50%, datorita intrarii pe reteaua de distributie Tymbark Maspex Romania.
Pentru anul acesta, Tymbark estimeaza o cifra de afaceri cu 20% mai mari decat in 2007, la peste 61 milioane de euro, potrivit declaratiilor presedintelui companiei, Krzysztof Grabowski. Tymbark Maspex este lider pe segmentul de nectaruri, cu o cota de 35,3%, conform studiilor AC Nielsen.
Tymbark Maspex este prezenta in Romania inca din anul 1996, atunci fiind cunoscuta sub numele de La Festa International. Compania are un numar de 600 de angajati si detine o fabrica la Valenii de Munte, unde se produc produse instant si sucuri naturale.
Subsidiara romana a Maspex Wadowice, Tymbark Romania este centrul de coordonare pentru Europa de Est, asigurand producerea, comercializarea si promovarea produselor sale in Romania, Bulgaria, Republica Moldova, Macedonia, Turcia, Ungaria si in Serbia.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: