“Piata brandurilor locale si internationale de cafenele sau a locatiilor de tip pub este inca neacoperita”, a declara Imran Aziz, managerul Coffee Republic Romania, motivand intrarea Coffee Republic, in sistem de franciza, pe piata romaneasca.

O locatie Coffee Republic necesita aproximativ 155.000 de euro pentru amenajare, excluzand costurile de franciza, a adaugat acesta. Planurile de extindere ale brandului in Romania includ o noua cafenea in acest an si inca trei locatii anul viitor, in Bucuresti.

Extinderea lantului de cafenele ar urma sa aduca, anul viitor, o cifra de afaceri de peste 1,2 milioane de euro, cu o marja operationala de peste 80%, conform estimarilor master-francizorului.

Citeste si:

“Scopul principal pe care il urmarim in urmatoarea perioada este identificarea de locatii cheie cu un raport bun din perspectiva pretului pe metru patrat si a vizibilitatii pe care o pot oferi brandului”, considera Aziz, afirmand ca brandul se va franciza si in afara Capitalei, insa “sub o atenta supraveghere din partea reprezentantilor Krrus Holdings”.

Coffee Republic aduce in Romania o gama larga de sortimente de cafea preparata doar in Italia, dupa o reteta unica si cunoscuta doar de specialistii (master roasters) brandului britanic. Publicul targetat de Coffee Republic este urban si activ, cu venituri peste medie si cu varste cuprinse intre 20 -40 de ani.