Respectarea unor standarde de etica in afaceri, apropierea de comunitate, contributia la dezvoltarea acesteia prin tehnologia si experienta de care dispune, mentinerea unui dialog deschis cu toti partenerii cu care interactioneaza de la clienti, angajati, furnizori, comunitate si pana la actionari si organismele statului - aceasta ar fi definitia, extinsa, data de Orange Romania conceptului de responsabilitate sociala.

Orange a ales sa sustina in principal initiative bazate pe comunicare ce urmaresc sa contribuie la cresterea implicarii active a oamenilor in viata comunitatii. De exemplu, Orange s-a implicat in dezvoltarea profesionala a studentilor prin oferirea unor programe de training pentru acestia; sustine un proiect educational adresat copiilor cu deficiente de vedere si auz in scopul integrarii acestora in societate; contribuie la cresterea accesului oamenilor la servicii de comunicatii fiind primul operator de telefonie mobila furnizor de Serviciu Universal prin implementarea de telecentre in localitati izolate din Romania.

"Credem ca Orange poate avea un impact pozitiv semnificativ in dezvoltarea comunitatii si de aceea compania a luat in serios aceasta responsabilitate. Avem peste 2.000 de angajati, am investit pana in prezent in Romania peste 1 miliard de USD si am dezvoltat relatii de afaceri cu multi parteneri, relatii bazate pe incredere si onestitate. La acestea se adauga si diversele initiative sustinute de Orange in domeniul educational, al comunicarii, social. Toate acestea inseamna responsabilitate sociala corporativa care aduce beneficii nu numai comunitatii in care ne desfasuram activitatea ci si Orange," a declarat Richard Moat, Chief Executive Officer Orange Romania. 2005 este al doilea an in care Orange Romania publica raportul de Responsabilitate Sociala.