Astfel, compania isi atinge obiectivele de crestere propuse pentru prima jumatate a anului si estimeaza atingerea per total a obiectivelor de afaceri pentru acest an.

"Cresterea inregistrata de Ascendis in aceasta perioada este o consecinta a dezvoltarii semnificative inregistrate de economia romaneasca in ultima perioada. Pe o piata unde concurenta devine din ce in ce mai puternica, companiile locale constientizeaza din ce in ce mai mult nevoia de formare profesionala a echipelor si apeleaza la noi pentru programe complexe care sa ii ajute sa capete avantajul competitiv atat de necesar", a declarat Andrei Gosu (foto), General Manager Ascendis Consulting.

Contractele incheiate cu organizatii din domeniul financiar si al asigurarilor, precum si cu cele din domeniul manufacturier, au fost printre principalele surse de generare a veniturilor pentru Ascendis in primul semestru al anului.

"Evolutia foarte buna a Ascendis s-a petrecut in contextul unei cresteri estimate cu 20% a valorii pietei de profil comparativ cu anul trecut", a adaugat Gosu.

Pentru sfarsitul anului 2008, Ascendis isi mentine estimarea initiala pentru o cifra de afaceri de 4 milioane euro, urmand ca in urmatoarea perioada sa se concentreze pe dezvoltarea birourilor companiei in teritoriu.

Citeste si:

In prezent, Ascendis are birouri operationale in Cluj, Timisoara, Brasov si Constanta, urmand ca pana la sfarsitul anului sa faca primii pasi pentru deschiderea unor operatiuni in Craiova si Iasi.

"Principalul nostru atu pe piata il constituie echipa deosebit de puternica de traineri, consultanti si facilitatori. Fiecare dintre cei 45 de membri ai echipei are cel putin 10 ani experienta in business, conditie esentiala pentru a face parte din echipa noastra. Marimea si flexibilitatea echipei ne pozitioneaza perfect pentru a raspunde majoritatii provocarilor ridicate de piata", a declarat Costea Dumitrescu, partener si fondator Ascendis.

Echipa Ascendis contine specialisti din domenii variate, ceea ce permite companiei sa abordeze aproape orice tema de training, de la cursuri de vanzari si management al vanzarilor, pana la cele de comunicare, management de proiect, marketing strategic, management de baza, leadership, inovatie, finante pentru non finantisti, coaching sau managementul schimbarii.

Pe langa activitatea de training, compania acorda consultanta in dezvoltare organizationala si organizeaza sesiuni de coaching cu membri de top si middle management.