Compania isi va indeplini astfel planul de expansiune anuntat la inceputul anului, plan ce viza deschiderea a doua magazine noi, in Suceava (deschis pe 15 noiembrie) si in Bucuresti Militari (deschidere in prima parte a lui decembrie). Investitiile totale realizate de retailer anul acesta vor ajunge astfel la 40 milioane de euro.

Auchan Romania opereaza in prezent cinci hipermarketuri la nivel national, situate in orasele Bucuresti, Pitesti, Cluj, Targu-Mures si Suceava. In plus, retailerul va continua dezvoltarea retelei si in 2009, sustinand ca in pofida crizei financiare nu renunta la investitiile planificate.

"Pe langa cele doua magazine deja anuntate, Timisoara si Constanta, mai avem cateva proiecte in derulare. Nu ne modificam planurile de extindere, Auchan are un concept comercial care este cel mai bine adaptat situatiei de acum - o politica constanta de preturi mici la toate produsele ", declara directorul de comunicare Auchan Romania, Mariana Dragan.

Citeste si:

De fapt, tot mai multi retaileri sunt de parere ca incepand cu 2009 produsele premium vor avea cel mai mult de suferit ca urmare a crizei financiare, consumatorii romani se vor orienta dupa cele mai mici preturi.

Vicepresedintele Asociatiei Marilor Retele Comerciale din Romania, Alexandru Vlad declara recent ca de anul viitor structura cosului de consum se va modifica substantial, iar vanzarile de produse premium si cele de lux vor scadea, intrucat consumatorii se vor limita la a-si cumpara produsele de baza necesare.