Principalele motoare de crestere pentru compania furnizoare de servicii medicale private au fost,
in mare parte, cele doua noi hyperclinici deschide anul trecut : cea din Timisoara si cea din Drumul Taberei.

Anul 2008 a marcat si primul an in care MedLife a deservit peste 1 milion de clienti in ambulatoriu (consultatii ambulatoriu), si a depasit numarul de 2 milioane de analize medicale in cele cinci laboratoare pe care le detine.

In ceea ce previziunuile pentru acest an, reprezentantii MedLife sunt optimisti. “MedLife si-a bugetat pentru anul 2009 o crestere a cifrei de afaceri de 40 % fata de anul 2008, pana la o valoare de 31.5 milioane euro”, declara Mihai Marcu (foto), proprietarul MedLife.

Cresterea bugetara din 2009 se bazeaza in comparatie cu anii precedenti in principal pe atragerea de clienti in dauna concurentei si mai putin pe deschiderea de noi unitati medicale, fiind primul din ultimii ani in care va prima dezvoltarea pe verticala.

“Cresterile sunt previzionate atat pe segmentul corporate cat si pe cel de retail unde MedLife inregistreaza de la inceputul anului un aflux neasteptat de pacienti, si inregistreaza zilnic un numar important de pacienti cu plata care sunt abonati la alti operatori de servicii medicale, deci ar putea beneficia de servicii gratuite”, mai declara oficialul companiei.

Citeste si:

In acelasi context in cadrul Medlife s-a pus si se va pune accent pe dezvoltarea unor servicii medicale ultraspecializate care vin in intimpinarea cererii pacientilor ( centrul de referinta in imagistica obstetricala cu peste 10000 echografii efectuate la gravide in cursul anului 2008,centrul de sterilitate si infertilitate cu departament de FIV, introducerea de noi specialitati chirurgicale si medicale – neurochirurgie, chirurgia piciorului si a mainii, chirurgia buco-maxilo-faciala si endocrinologica.

Un alt element important este introducerea unor servicii decontate prin CNAS in cadrul sectiilor de pediatrie, medicala si oncologie medicala, acest lucru crescand gradul de accesibilitate a pacientilor la serviciile clinicilor si al spitalului.

Politica Medlife are ca scop principal in afara de cresterea normala a cifrei de afaceri si punerea in practica a unei asistente medicale la standarde comparabile cu oricare sistem medical dezvoltat, si introducerea la nivel global a firmei, a standardelor clinico-terapeutice in toate specialitatile si aparitia de centre de referinta medicala in cadrul structurii Medlife care contribuie la cresterea calitatii actului medical.

“O alta componenta a cresterii este bugetul foarte scazut al Ministerului Sanatatii din acest an, care estimam ca va genera o crestere importanta a serviciilor private de sanatate, probabil ca in ciuda scaderii puterii de cumparare cu putin sub cea de anul trecut care estimam ca a fost de aproximativ 30%”, mai declara Marcu.

Medlife este lider pe piata serviciilor medicale private din Romania si detine peste o treime din cota de piata din Bucuresti si aproximativ 6% la nivel national.