Tzur-Lahav si-a inceput cariera in divizia de lactate a companiei Tnuva in urma cu 12 ani si a detinut multiple pozitii in cadrul departamentului de marketing. Ultima pozitie detinuta in Israel, inainte de a veni in Romania, a fost business manager pentru intreaga divizie de produse lactate Tnuva.

“In urma cu patru ani, am venit impreuna cu familia mea in Romania, o piata in crestere, dar cu o selectie relativ limitata de produse lactate. Dupa patru ani de pionierat prin care am construit baze solide pentru Tnuva si prin care am deschis drumuri pentru piata lactatelor, ma simt pregatita sa imi redirectionez atentia catre alte provocari ale mediului de afaceri, iar orizontul nu are limite, aici, in Romania, sau in alta parte. Romania este si va fi intotdeauna parte din mine si din inima mea”, declara Sagit Tzur-Lahav.

Tnuva a debutat pe piata locala a produselor lactate in anul 2007 cu o investitie de 55 milioane de euro. Dupa un an si jumatate, Tnuva a lansat mai mult de 50 de produse, si, conform unui audit oficial, a devenit numarul trei pe piata produselor lactate proaspete din Romania.

Campania de lansare, coordonata de Sagit Tzur-Lahav, a castigat Golden Effie pentru cea mai eficienta lansare a unui brand in 2008.

Tnuva Romania a fost fondata in anul 2004 de catre Tnuva Israel in parteneriat cu Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare.