Compania Quadrant Amroq Beverages (QAB) a inregistrat in trimestrul al treilea al anului 2005 o crestere de 64% a cifrei de afaceri fata de aceeasi perioada a anului trecut.

„Inovatia si spiritul de invingator ale echipei QAB caracterizeaza tot ceea ce facem. Ne bucuram ca investitiile noastre raspund preferintelor manifestate de consumatorii nostri”, declara Eusediu Margasoiu, Director Marketing si Comunicare, Quadrant Amroq Beverages.

Factorii care au contribuit substantial la aceasta evolutie sunt investitiile importante din acest an in marcile companiei, sustinute indeaproape de forta de vanzari si de intreaga echipa a QAB. In acest context al performantei, QAB a fost premiata de PepsiCo International pentru cea mai buna echipa de vanzari din Europa in 2004, iar in 2005 revista Capital a plasat QAB pe locul 4 in topul celor mai buni 50 angajatori din Romania.

78% crestere pentru Prigat

Prigat isi consolideaza, in trimestrul al treilea, pozitia de lider pe segmentul bauturilor necarbonatate, cu o crestere de 78% a cifrei de afaceri, comparativ cu trimestrul al treilea al anului 2004. Aceste rezultate se datoreaza si lansarii Prigat „sleeve” din luna iulie, cu sistemul sau suplimentar de asigurare a integritatii produsului, „temper evidence”.

„Conform Daedalus Consulting, Prigat este brandul lider de piata in perceptia consumatorilor: este primul mentionat atunci cand acestia sunt intrebati ce brand din categoria de bauturi necarbonatate prezente pe piata le vine spontan in minte. Eu cred ca acest raspuns arata ca am identificat corect actuala tendinta a pietei catre produse cat mai sanatoase si ca Prigat raspunde acestor preferinte in crestere. Fiind un produs „fara conservanti”, Prigat face diferenta pe piata”, declara Daniela Dumitru, Product Manager, Quadrant Amroq Beverages.

66% crestere pentru Pepsi

In cel de-al treilea trimestru al anului, produsele din gama Pepsi prezinta o crestere de 66% a cifrei de afaceri, fata de aceeasi perioada a anului trecut. Daca pentru Pepsi Cola traditionala cresterea cifrei de afaceri este de 67%, pentru produsele fara zahar (Pepsi Light, Pepsi Max, Pepsi Twist Light Lemon) aceasta este de 79%.

Citeste si:

Cresterea Pepsi din aceasta perioada a fost sustinuta si de campaniile desfasurate pentru promovarea unor produse precum Pepsi Twist Light Lemon. Acestea raspund preferintelor consumatorilor atat pentru produse cu continut scazut de calorii (segment pentru care Canadean previziona pentru acest an o crestere totala a pietei de 17%), precum si pentru produse cu gust racoritor.

57% crestere pentru Lipton Ice Tea

Lipton Ice Tea este unul dintre jucatorii importanti pe segmentul ice tea, cu o crestere a cifrei de afaceri de 57% in al treilea trimestru al anului 2005, fata de perioada similara din 2004.

50% crestere pentru 7UP

Pentru trimestrul al treilea, 7UP raporteaza o crestere de 50% a cifrei de afaceri pentru produsele light (7UP Light) si o crestere de 49% a cifrei de afaceri pentru 7UP si 7UP Ice.

Compania Quadrant Amroq Beverages (QAB) este unul dintre cei mai mari
investitori americani din Romania, imbuteliatorul autorizat si distribuitorul Pepsi, Prigat, Lipton Ice Tea si Roua Muntilor pentru Romania si Republica Moldova.

QAB a intrat pe piata bauturilor racoritoare din Romania in 1991, prin imbutelierea si distributia produselor din portofoliul PepsiCo. In 1992, compania a inaugurat prima linie de imbuteliere PET din tara, pentru sticla de Pepsi de 1,5 l, iar in anul 1993, QAB a lansat prima bautura necarbonatata produsa in Romania: Prigat.