In 2010, compania vizeaza pozitia de lider pe piata produselor naturiste de imunitate pentru copii si adulti prin cele doua branduri Imunogrip si Imunorezistan, care, conform previziunilor, urmeaza sa genereze 40% din vanzarile diviziei respective.

Labormed estimeaza vanzari de peste 4 milioane de euro din produse fitoterapeutice.

Ozone Natural intentioneaza sa-si consolideze pozitia pe piata prin anticiparea si satisfacerea unor nevoi de tratamente naturiste in crestere nu doar la nivel mondial, ci si in Romania.

Astfel, conform unui studiu Visionwise Daedalus Millward Brown, in Romania piata de produse naturiste reprezinta jumatate din piata de OTC-uri, in conditiile in care 2 din 10 romani apeleaza la tratamente fara prescriptie medicala (OTC-uri).

"Piata pe care opereaza divizia Ozone Natural este in crestere si de aceea planurile si eforturile noastre sunt directionate catre potentialul cererii locale pentru produsele naturiste. Suntem convinsi ca Ozone Natural dispune de toate conditiile pentru a deveni in scurta vreme lider in tratamentele fitoterapeutice”, a declarat Stephen Stead, CEO LaborMed Pharma.

In 2008, compania LaborMed Pharma a trecut in portofoliul fondului de investitii Advent International si a achizitionat portofoliul de 400 de produse al companiei Ozone, precum si brandul acesteia, iar in 2009, LaborMed Pharma a preluat 12 branduri de produse fitoterapeutice de la PlantExtrakt din Cluj. Dupa achizitie, LaborMed a inregistrat vanzari duble comparativ cu nivelul de 35 milioane de euro raportat in 2008.