“Afacerile noastre continua sa se consolideze intr-un mediu operational dificil, iar performantele obtinute sunt in linie cu asteptarile noastre. In conditiile unei piete in scadere – ma refer la numarul de unitati vandute - Secom a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri cu 75% in 2009 fata de 2008. Pentru noi este un semn ca oamenii incep sa selecteze mai atent produsele naturiste achizitionate, sa caute produse originale si care au concentratii optime de ingrediente active si sa nu se mai multumeasca cu surogate sau imitatii”, declara Andrei Costea, director general Secom.

Astfel, pe segmentul vitamine si minerale compania a raportat o crestere a afacerilor de 50%, produsul pentru imunitate SystemWell a afisat o crestere a vanzarilor de 126%, sistemul osteo–articular (MSM, Glucosamine Chondroitin Hyaluronic Acid) (+50%), produsele pentru copii (+138%), produsele destinate detoxifierii (TotalCleanse Colon, TotalCleanse Kidneys, TotalCleanse Liver) (+25%).

De la inceputul anului, Secom a angajat 10 noi reprezentanti medicali si a infiintat un nou departament de marketing si comunicare.

Infiintata in anul 1991, Secom importa, in exclusivitate, 105 produse, care acopera o gama variata de afectiuni. Cele mai reprezentative brand-uri din portofoliul Secom sunt: Nature's Way, Jarrow Formulas, Solaray, Childlife Essentials.