Totodata, vanzarile de carburanti prin carduri de flota au coborat cu 9,3% in aceeasi perioada, afectate in continuare de recesiune, potrivit Mediafax.

Vanzarile magazinelor din benzinariile MOL din Romania au urcat cu 4%, in lei, se mai arata intr-un raport al grupului ungar.

Potrivit estimarilor companiei, cota de piata a MOL in Romania pe carburanti retail a crescut la peste 11% in primele noua luni ale acestui an. Evolutia volumului vanzarilor, desi negativa, a depasit performantele pietei, noteaza MOL.

Citeste si:

Grupul opereaza 126 de benzinarii in Romania, reteaua ramanand neschimbata de la inceputul anului. La 30 septembrie 2009, MOL avea 135 de statii de alimentare in Romania.

La nivel international, veniturile nete din vanzari ale grupului MOL au crescut cu 37% in primele noua luni, la 14,77 miliarde de dolari, datorita integrarii companiei croate INA. Profitul net a scazut insa cu 12%, la 324 milioane de dolari, in principal din cauza taxei de criza introduse de guvernul ungar si unei plati impuse de Comisia Europeana.