Raiffeisen Bank a extins serviciul myBanking si pentru operatorul de telefonie mobile Orange. Astfel clientii bancii care sunt abonati Orange beneficieza de acest serviciu care permite efectuarea de operatiuni bancare (intra si inter-bancare) sau obtinerea de informatii financiare direct de pe telefonul mobil.

Serviciul myBanking a fost lansat de Raiffeisen Bank impreuna cu Vodafone in vara anului 2003 si de atunci functiunile sale au fost imbunatatite permanent pentru a raspunde cat mai bine cerintelor clientilor. In prezent aproape 30.000 de clienti folosesc serviciul myBanking si efectueaza tranzactii de peste 1,6 milioane de euro in fiecare luna.

Pentru a beneficia de myBanking clientii Raiffeisen Bank care sunt abonati Orange trebuie sa incheie un contract cu banca si sa aiba o cartela SIM Smart (pe care se gaseste aplicatia de mobile banking). Abonamentul pentru serviciul myBanking este de 0,5 euro/luna pentru persoane fizice si 1 euro/luna pentru persoane juridice.

Citeste si:

“In strategia de dezvoltare a bancii inovatia are un rol extrem de important si reprezinta practic un angajament in fata clientilor sai ca vor beneficia de o gama completa de servicii bancare. O dovada a viziunii inovatoare o reprezinta si extinderea serviciului myBanking. De asemenea lansarea serviciului Raiffeisen Online (Internet banking) se inscrie in strategia noastra de a oferi acces la produsele si serviciile bancii pe multiple canale” a spus Razvan Munteanu, Vicepresedintele Diviziei Retail, Raiffeisen Bank

„Prin serviciul myBanking oferit de Raiffeisen Bank, abonatii Orange vor putea sa efectueze operatiuni bancare de oriunde si oricand, in conditii de deplina securitate. In ultimii ani telefonul mobil devine din ce in ce mai util. Astfel el este folosit nu doar ca mijloc de comunicare, ci si pentru a face operatiuni bancare, pentru a urmari programe TV, pentru a accesa servicii de informare si divertisment”, a declarat Thierry Millet, Director Comercial Orange Romania.