Royal Preferred Banking, divizia de private banking a RBS Romania, a depasit pragul de 1.500 de clienti, inregistrand anul trecut o crestere de peste 60% fata de anul 2008.

RBS a mentinut tendinta crescatoare si in ceea ce priveste atragerea de active in administrare, care s-au dublat in 2009 fata de 2008, atingand nivelul de 150 milioane de euro, potrivit unui comunicat de presa al institutiei.

„Misiunea Royal Preferred Banking este aceea de a deveni un partener de incredere pentru clienti existenti sau potentiali. Ne bucuram de rezultatele obtinute in anul 2009, acestea fiind o reflectare a increderii care ne este acordata. In perioada urmatoare, vrem sa ne mentinem tendinta ascendenta, fiind convinsi ca putem reusi chiar si in contextul actual al pietii. Suntem increzatori in echipa si in produsele noastre.” declara Marijana Vasilescu, Head of Affluent Banking RBS Romania.

Banca a lansat divizia de private banking in 2007. Strategia diviziei a vizat in 2008 si in prima jumatate a anului 2009 extinderea retelei de lounge-uri, consolidarea echipei de bancheri personali si investitia in pregatirea profesionala a acestora, diversificarea portofoliului de produse si cresterea numarului de clienti.