Google a lansat, special pentru retaileri, mai multe instrumente ce se folosesc de inteligența artificială generativă pentru a îmbunătăți experiența de cumpărături, a anunțat divizia cloud a companiei.

Seria de noi instrumente include un chatbot ce operează pe baza inteligenței artificiale generative și pe care retailerii îl pot folosi pe site-uri și în aplicații pentru smartphone-uri, transmite cnbc.

Așa-numitul agent virtual poate sta de vorbă cu consumatorii și poate oferi recomandări bazate pe preferințele acestora, arată compania, conform aceleiași surse.

"În numai un an, inteligența artificială generativă s-a transformat dintr-un concept abia recunoscut în una dintre capabilitățile aflate cel mai mult în mișcare în tot ceea ce ține de tehnologie, dar și o componentă critică de pe agenda multor retaileri", a transmis un reprezentant Google.

Google nu este însă singurul gigant tech care dezvoltă astfel de instrumente pentru retaileri.

În septembrie, de exemplu, Amazon a lansat un produs pentru vânzători care îi ajută pe aceștia să creeze texte care să promoveze produsele mai bine.

De asemenea, Amazon s-a folosit recent de inteligența artificială inclusiv pentru a sumariza recenziile lăsate de clienți la anumite produse.

"Acesta este doar vârful aisbergului în ceea ce privește felul în care vrem să folosim inteligența artificială pentru a îmbunătăți experiența vânzătorilor și pentru a-i ajuta să aibă succes", a explicat de asemenea un reprezentant Amazon.

Sursa foto: Shutterstock / Montri Nipitvittaya

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri