Raiffeisen Leasing avea la finalul lui 2009 un portofoliu de 202 milioane euro, in scadere cu 32% fata de sfarsitul lui 2008, pe fondul reducerii accentuate a cererii de pe piata de leasing, ca urmare a problemelor cu care s-au confruntat clientii, a spus directorul general al companiei.
La sfarsitul lui 2008, Raiffeisen Leasing avea un portofoliu de 298 milioane euro, potrivit NewsIn.

Ca urmare a recesiunii, Raiffeisen Leasing a recuperat 600 de bunuri care fusesera finantate in anii anteriori, din care a reusit sa revanda peste 500 de active in 2009.

"Consideram ca acesta este un rezultat foarte bun, dat fiind ca a fost vorba in principal despre bunuri relativ greu vandabile intr-un context economic nefavorabil, vehicule comerciale de transport si constructii", a mentionat directorul general al companiei, Felix Daniliuc.

"In concluzie, am revandut aproape tot portofoliul de bunuri recuperate, cu un anumit discount, data fiind valoarea de piata a acestora, marcand astfel in 2009 pierderea rezultata, ceea ce ne permite sa ne concentram in 2010 pe contracte noi (in special datorita integrarii produsului de leasing in oferta de produse a Raiffeisen Bank) si, in acelasi timp, pe sprijinirea clientilor nostri prin restructurarea unor contracte, unde va fi cazul", a adaugat Daniliuc.

La finalul lui 2009, Raiffeisen Leasing avea peste 3.000 de clienti si peste 9.000 de contracte active, in scadere fata de anul anterior, in conditiile in care unele contracte incheiate pe perioade de 4-5 ani au ajuns la scadenta, iar compania nu s-a concentrat pe noi finantari. La finalul lui 2008, Raiffeisen Leasing avea aproximativ 12.500 de contracte active.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri