IBM a declarat ca va investi 1 miliard $ in urmatorii trei ani in produse si servicii de management al informatiilor dedicate unei largi game de activitati.
In cadrul unei conferinte de presa, executivii companiei au detaliat noile servicii de consultanta concepute pentru probleme complexe de management al informatiilor. De asemenea, au mai prezentat un pachet software care combina cateva unelte actulale ale IBM de management al datelor. Compania a declarat ca va avea pentru unitatea sa globala de servicii 15.000 de consultanti si va mai angaja inca 9.750 persoane.
Produsele isi au originea in cele 500 de contracte cu clientii sai in care software si servicii ale companiei au fost utilizate pentru a se adresa spinoaselor probleme legate de managementul informatiilor.

De exemplu, compania a lucrat cu Maersk Logistics pentru a integra senzori wireless in containerele de distributie, permitand companiilor de logistica sa obtina informatii in timp real privind incarcatura din orice locatie conectata la Internet. In alt caz, IBM a construit un sistem pentru orasul New York pentru a ajuta politistii sa cerceteze suspectii prin cautarea mai multor surse de date la locul infractiunii.

Aceste aplicatii au devenit posibile in ultimii doi ani datorita imbunatatirilor in software-le de management al informatiilor si in hardware. Grupul software al IBM a achizitionat mai multe companii in ultimii cinci ani pentru a-si construi portofoliul de management al informatiilor, precum Ascential, Trigo, SRD Software, iPhrase si Venetica.

Steve Mills, senior vice presedinte al IBM Software grup a declarat ca cea mai mare parte a investitiei de 1 miliard $ va fi utilizata pentru a aplica software-le IBM unor situatii business specifice si nu pentru a dezvolta tehnologia de baza pentru managementul informatiilor.
IBM cauta tot mai mult sa vanda produsele sale software si hardware in combinatie cu servicii profesionale.

Unitatea de servicii a IBM a dezvoltat deja sase "solutii", care sunt o combinatie de software si practici de consultanta si se adreseaza diferitelor situatii business. De exmplu, IBM a dezvoltat o solutie de analiza a datelor pentru a ajuta la descoperirea cazurilor de frauda si una care se conformeaza regulilor, precum gestionarea informatiilor pacientilor in industria de ingrijire medicala.

In al doilea trimestru a acestui an, IBM va introduce un produs numit WebSphere Information Server, care va contine diferite componente pentru gestionarea informatiilor.

Pachetul va include capacitati pentru interogarea odata a multiplelor surse de date si analizarea informatiilor. Clientilor li se vor oferi optiuni pentru gestionarea unor tipuri specifice de informatii, precum inregistrari clienti, produse sau identitati.


Un grup de clienti care au luat cuvantul in cadrul conferintei de presa au declarat ca dezvoltarile in tehnologie, le-au permis sa scada costurile si sa lanseze mai repede produse.

De exemplu, producatorul Panasonic a creat un singur exemplu de informatie produs, care este distribuit tuturor diviziilor sale din lume. Acea initiativa a permis ca acele produse sa fie lansate in mai putin de o luna si nu in cinci sau sase luni. Reducerea costurilor a fost obtinuta prin evitarea replicarii acelor informatii.

Alti participanti au declarat ca schimbari importante la proiecte de management al informatiilor la scara larga exista in stabilirea regulilor asupra cum sunt impartite informatiile intre diviziile corporate si cum sunt utilizate.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri