Orange isi propune sa ofere o experienta de comunicare cat mai simpla si intuitiva, iar acest obiectiv se regaseste si in conceptul Orange shop, pornind de la design-ul acestuia, prietenos si modern, atitudinea deschisa a angajatilor Orange si pana la asistenta profesionista oferita in alegerea celei mai bune solutii de comunicare conform necesitatilor fiecarui client.
       
In noul Orange shop, brailenii au de acum acces la cele mai performante produse si servicii de telefonie mobila, pot plati facturile Orange la casieria din magazin, pot obtine detalii referitoare la programul de fidelizare Orange Thank You si pot utiliza punctele Thank You acumulate pentru plata facturilor, pentru a cumpara telefoane la preturi speciale, accesorii GSM, cartele PrePay si materiale promotionale Orange.
       
Clientii care aleg abonamentul de patru dolari pana la 2 aprilie, beneficiaza de oferta speciala Orange: 20 de minute nationale pe viata, abonament gratuit, dublul minutelor la optiunile cu minute incluse, 100 de mesaje scrise si 50 de mesaje multimedia in primele doua luni pentru abonamentele incheiate pe o perioada de un an sau in primele patru luni pentru contractele pe doi ani.
       
In contextul actual, al unei piete tot mai dinamice si competitive, al complexitatii tot mai mari a necesitatilor de comunicare ale clientilor, Orange se diferentiaza prin brandul si valorile sale care se regasesc in tot ceea ce dezvoltam pentru clientii nostri, inclusiv in magazinele noastre. Reteaua Orange shop este un canal extrem de important prin care comunicam cu clientii nostri si, de aceea, unul dintre obiectivele noastre este sa dezvoltam cat mai mult aceasta retea", a declarat Richard Moat, director executiv Orange Romania.
       
Orange este lider de piata in Romania, cu sapte milioane de clienti si este parte a Grupului Orange, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, fiind prezenta in 17 tari.
       
La finele anului 2005, Orange Romania a avut o cifra de afaceri de 870 milioane euro si 6,8 milioane de clienti, inregistrand cea mai mare crestere a bazei de abonati si venituri dintre operatorii din Romania. Pentru a fi aproape de clienti, Orange a dezvoltat o larga retea de magazine proprii ce cuprinde pana acum 26 de locatii in toata tara.
       
Orange Romania ofera o gama larga de servicii de comunicatii: voce, date, mesaje scrise, mesaje multimedia, wap, e-mail, GPRS, EDGE, wireless IP, WiFi, USSD etc. Orange a fost primul operator din Romania care a oferit servicii video pe telefonul mobil, incluzand Live-TV.