„Strategia noastra pentru urmatorii cinci ani este sa incercam sa localizam jocurile pentru piata romaneasca“, a declarat Gunter Cohnan, directorul pentru Europa de Est al Vivendi Universal Games, al doilea mare distribuitor de jocuri din lume. „Pentru aceasta insa va fi nevoie ca piata sa atinga un anumit prag. Pentru a va face o idee mai buna, costurile de localizare pentru un joc sint intre 10.000 de euro si 50.000 de euro. Atit timp cit in Romania se vind doua-trei mii de bucati dintr-un joc (rata pirateriei pe acest segment este de circa 90% - n.red.), acest lucru este irealizabil si neprofitabil“, spune Cohnan, citat de agentia electronica de stiri hotnews.ro.

„Dupa ce jocurile vor fi adaptate pietei romanesti, acestea vor deveni mai usor de utilizat pentru jucatori, dar pina atunci este nevoie sa eliminam pe cit posibil pirateria si sa crestem substantial vinzarile de jocuri originale in Romania“, spune oficialul distribuitorului.

In acest an, Vivendi va lansa pe piata, printre altele, Ice Age, add-on-ul la World Of Warcraft, Scarface si mult-asteptatul Caesar 4.