Cosmote si-a mentinut cresterea bazei de clienti business, ca urmare a ofertelor corporate personalizate pe care compania le-a creat pentru acest segment. Astfel, in primul semestru din 2012, segmentul business a crescut cu 32% fata de aceeasi perioada a anului 2011. Nume importante, printre care ROSEGUR SA s-au alaturat portofoliului de parteneri de business ai companiei.

La finalul lui iunie 2012, numarul total de clienti ai Cosmote Romania a ramas stabil, la 6,4 milioane, din care 23,6% reprezinta proportia abonatilor. Compania si-a majorat baza de clienti 3G cu 113%, comparativ cu prima jumatate a lui 2011.

Cota de piata a Cosmote Romania este de circa 25%.

Citeste si:

EBITDA (castiguri operationale inaintea dobanzilor, taxelor si amortizarilor) a crescut cu 35,8% in S1 2012 comparativ cu perioada echivalenta a anului trecut. In T2 2012 versus T1 2011, EBITDA a crescut cu 28,8%. Marja EBITDA a fost de 23,8% in primul semestru din 2012, urcand cu 5,5 puncte procentuale fata de prima jumatate a lui 2011, in timp ce in trimestrul doi 2012 marja EBITDA a Cosmote a crescut cu 5,8 puncte procentuale fata de T1 2011, ajungand la 25,6%.

Veniturile din servicii au crescut cu 1% in primul semestru din 2012, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Veniturile totale ale primului semestru din 2012 au atins valoarea de 231,1 milioane euro, inregistrand o crestere de 4,4% versus S1 2011.

ARPU (venitul mediu per utilizator) pentru S1 2012 a crescut cu 4% comparativ cu S1 2011, datorita lansarii unor oferte competitive, orientate spre nevoile specifice ale clientilor.