IBM WebSphere Information Integration este platforma cu cea mai rapida crestere si ofera suport pentru furnizarea de informatii personalizate si consecvente; automatizarea, integrarea si coordonarea completa a operatiunilor; integreaza si optimizeaza utilizarea instrumentelor de integrare de date in procese de afaceri, reduce costurile de integrare de date in procese de afaceri, reduce costurile si timpul necesare pentru construirea si integrarea unor aplicatii noi sau deja existente, creste eficienta imbunatatirilor aduse aplicatiilor si transforma tehnologia de gestiune a informatiei dintr-un factor care influenteaza negativ dezvoltarea activitatii intr-un motor al acesteia.
Portofoliul de produse IBM WebSphere Information Integration a fost completat de capabilitatea Ascential Software de a intretine calitatea, de a integra, transforma si transfera volume mari de date. Software-ul WebSphere Information Integration le permite clientilor sa administreze si sa acceseze date care sunt stocate in cadrul diverselor surse de date si continut structurat sau nestructurat, in timp real.
Portofoliul oferit de IBM si Ascential ii ajuta pe clienti sa rezolve probleme de integrare, accesand surse eterogene si distribuite si apoi sa utilizeze transferul de date si capabilitatea de transformare ale Ascential Software pentru integrarea datelor.
IBM a achizitionat compania Ascential Software la sfarsitul anului trecut, pentru a extinde cea mai complexa si mai solida oferta pentru integrarea informatiilor in medii eterogene. Tranzactia s-a ridicat la pretul de aproximativ 1,1 miliarde de dolari (18,50 dolari pe actiune).
Tranzactia a constituit complementarea si consolidarea solutiilor IBM de integrare a informatiei aflata in continua crestere. Achizitionarea a raspuns provocarii pietei - aplicarea unei tehnologii care sa raspunda intr-un timp mult mai scurt cerintelor pietei aflate in continua schimbare.
De exemplu, unii dintre cei mai importanti comercianti cu amanuntul utilizeaza software-ul Ascential pentru a centraliza, a standardiza si structura informatiile privind vanzarile provenind din canale multiple (Internet, cataloage), oferind o imagine coerenta cu privire la distribuitori si clienti din sisteme diferite, realizand o verificare rapida a stocului disponibil si ajustari de pret ca replica la solicitarile pietei. Suportul care li se ofera clientilor de a reactiona si de a raspunde rapid oportunitatilor de afaceri in continua dezvoltare reprezinta un exemplu al strategiei de business a IBM.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: