Domo este unul dintre principalii retaileri electroIT de pe piata locala, cu afaceri de 165 de milioane de euro si pierderi nete de 6,5 milioane de euro in 2011, conform Ministerului de Finante.
Pentru acest an, Dragos Dinu, directorul general al companiei, isi doreste sa treaca pe profit si sa isi mareasca vanzarile cu 8-9% sau chiar 14-15%. El nu a precizat care a fost cifra de afaceri a companiei in 2012.
La inceputul lunii aprilie, Domo avea 98 de magazine, iar Dragos Dinu estimeaza ca la finalul anului compania va ajunge la 95 de unitati. Retailerul a inchis anul trecut 27 de magazine si a relocat opt.
Principalii competitori ai Domo sunt Altex si Flanco (in retailul traditional) si eMag in zona de vanzari online.
Piata de bunuri de folosinta indelungata (electronice, electrocasnice si IT) a fost anul trecut in valoare de 1,43 miliarde de euro, in plus cu 2,2% fata de 2011, conform companiei de cercetare GfK Romania.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: