“Prin acest program, oferim partenerilor de franciza un business la cheie sub brandul Vodafone. Din octombrie 2013 si pana in prezent, peste 50 de antreprenori au creat mai mult de 400 de locuri de munca, in intreaga tara. Vom continua sa dezvoltam reteaua de distributie prin canalul de francize si acest model de business. Suntem satisfacuti de modul in care se desfasoara dezvoltarea retelei de francize, de performanta si de atentia acordata clientilor. In perioada urmatoare, vom extinde reteaua de magazine in regim de franciza, cu zeci de noi locatii”, a declarat Alexandru Baloi, director, indirect sales & distribution, Vodafone Romania.

In prezent, orasele cu cel mai mare numar de magazine deschise in sistemul de franciza sunt: Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Pitesti, Arad, Baia Mare, Braila, Iasi, Ploiesti, Tirgu Mures, Campulung, Focsani, Piatra Neamt, Slobozia, Suceava, Timisoara si Zalau.

Reteaua de magazine deschise in sistemul de franciza include si 52 de unitati deja aliniate la noua identitate si noul design global al Grupului Vodafone.

Programul de Franciza Vodafone este un model de business ce imbina experienta de retail Vodafone cu antreprenoriatul partenerilor de franciza. Magazinele din acest sistem au aceleasi standarde de imagine si calitate a serviciilor ca si magazinele Vodafone. Partenerii au acces la know-how-ul, sistemele si aplicatiile Vodafone, precum si la programele de pregatire pentru personalul de vanzari.