Aceeasi statistica dezvaluie ca un sfert din gameri au peste 40 de ani! Barbatii prefera sa achizitioneze in primul rand DVD-uri, apoi jocuri, CD-uri cu muzica, fisiere muzicale MP3 si alte forme de stocare audio. Agentia a mai mentionat ca afro-americanii si hispanicii cheltuiesc mai mult pentru jocuri decat caucazienii. Aproximativ 40% din gospodariile din Statele Unite ale Americii detin suporturi pentru rularea jocurilor, fie ca este vorba de calculator, console sau dispozitive portabile. Aproximativ 23% din jucatori au achizitionat toate cele trei tipuri de suporturi. Nielsen a mai examinat si timpul pe care il petrec cei intervievati singuri sau cu prietenii si a ajuns la concluzia ca 79% din barbati si tot atatea femei care au depasit 45 de ani petrec mai mult timp jucandu-se singuri. Adolescentele tind sa se joace impreuna cu alte persoane, iar cele cu varste cuprinse intre 25-54 de ani se joaca in aceeasi masura si singure, si in retea.

In total, jucatorii activi au tendinta de a petrece mai mult de cinci ore pe saptamana jucandu-se singuri si trei ore pe saptamana jucandu-se online. Industria jocurilor video din SUA are venituri anuale de 10 miliarde, similare cu cele din industria cinematografiei.