Investitia pentru deschiderea noilor centre se situeaza in jurul valorii de opt milioane de euro, dintre care trei milioane sunt investitii in magazine si cinci milioane sunt investite in aprovizionarea acestora, au declarat reprezentantii companiei. Oficialii nu au precizat insa unde vor fi deschise noile magazine.

Dezvoltarea extensiva a retelei Flanco World va aduce Grupului Flamingo International o crestere a vanzarilor de aproximativ 30%, comparativ cu anul precedent. In anul 2008, Grupul si-a planificat o noua crestere de 30% in ceea ce priveste volumul vanzarilor. Conceptul Flanco World presupune magazine cu suprafete mari de vanzare, cuprinse între 1.000 si 3.000 metri patrati, cu o oferta generoasa de produse (cateva mii), amplasate in orase medii si mari, in centre de retail usor de accesat, alaturi de alte puncte de interes pentru cumparatori.

“Ne vom baza pe o dezvoltare extensiva a conceptului Flanco World. Faptul ca in mai putin de 3 luni vom deschide 7 astfel de locatii de suprafata mare demonstreaza puterea financiara a grupului si hotararea sa de a-si consolida pozitia pe piata retailului de produse electronice, electrocasnice si IT&C. Prin dezvoltarea sustinuta a retelei Flanco World, ne propunem sa atingem o suprafata de vanzare de aproximativ 55.000 mp pana la sfarsitul lui 2007 si de 65.000 mp pana la sfarsitul lui 2008” a declarat Jiri Rizek, CEO la Flamingo International.

De asemnea compania planuieste sa faca investiti si in instruirea personalului cu scopul de a optimiza calitatile si aptitudinile angjatilor astfel incat acestia sa ofere consultanta pre si post vanzare la standarde cat mai ridicate. Aceasta investitie face parte dintr-o campanie ce vizeaza satisfactia clientului.